Classic Bike (UK) Abo

Ausgabe 003/2025
Aktuelle Ausgabe


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 002/2025

Michael Rutter
He grew up in race paddocks, won 29 British Superbike races, 14 North West 200s and seven TTs. But why does Michael Rutter think Mick Doohan is a ‘complete prick’?

Right move
David Allen decided to buy this Moto Guzzi Le Mans MkI rather than a Jota; 47 years later, he’s restored it – and happier than ever with his choice

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 001/2025

Hoss Elm
Ducati’s Mr Fixit of the ’90s got Foggy on a factory 916, ran a World Superbike team and sold a lot of red bikes

The real thing… …and the replica
After deciding they needed to own end-of-era 500cc GP two-strokes, a group of friends built their own – in a shed, from scratch. Here’s how they created the most extraordinary GP replicas we’ve ever seen

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 012/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 011/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 010/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 009/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 008/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 007/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 006/2024


Ausgabe 005/2024


Ausgabe 004/2024


Porträt von Classic Bike (UK)

Für Motorrad-Oldtimer: Classic Bike (GB) im Abo

Classic Bike richtet sich an alle Leser, die Oldtimer-Motorräder besitzen, fahren, reparieren oder sammeln. Das Magazin bietet dazu die passenden praktischen Informationen sowie in jeder Ausgabe leidenschaftliche Artikel über große Motorräder und unvergessliche Biker. Ein Heft für Schrauber und Passionierte, egal ob fortgeschrittene Spezialisten oder Anfänger auf dem Gebiet. Das Team von Classic Bike besteht aus Profis, die mit ihrem Motorrad leben und atmen und dadurch authentisch sind und über umfangreiche Erfahrungen verfügen.
Importzeitschrift in englischer Sprache.

Die Abo Angebote für Classic Bike (GB) nach Ihrer Wahl

Sie finden für Classic Bike (GB) das Jahresabo ohne Mindestbezugszeitraum und ein automatisch endendes Jahres-Geschenkabo, um dessen Kündigung Sie sich also nicht mehr kümmern müssen. Fehlt Ihnen ein Angebot für einen kürzeren oder anderen Zeitraum, so sagen Sie es uns gern. Auch beim Rechnungszeitraum können wir Ihnen entgegenkommen.

Classic Bike (UK) Abo

Abonnement

Einzelhefte

Wählen Sie Ihr Abo

Edition: Print single
ProductOfferName: Jederzeit kündbar und Geld zurück
TitleDesciption: Jahresabo
Print

Mein Abo

Jederzeit kündbar
15,80 CHF
pro Ausgabe
12 Hefte
189,60 CHF im Jahr
Edition: Print single
ProductOfferName: Geschenk 1 Jahr
TitleDesciption: Geschenk-Abo
Print

Geschenkabo

Endet automatisch
15,80 CHF
pro Ausgabe
12 Hefte
189,60 CHF im Jahr
Edition: Epaper single
ProductOfferName: 1 Jahr E-Paper
TitleDesciption: Jahresabo
E-Paper

Mein Abo

Jederzeit kündbar
4,00 CHF
pro Ausgabe
12 Hefte
189,60 CHF
48,00 CHF im Jahr
75% gespart

Wann soll geliefert werden?

Wohin soll geliefert werden?
Sie möchten ein einzelnes Heft bestellen?
Wählen Sie Ihre
digitale Ausgabe
  • E-Paper
    003/2025
    Ausverkauft
    87% gespart
  • E-Paper
    002/2025
    2,00CHF
    87% gespart
  • E-Paper
    001/2025
    2,00CHF
    87% gespart
  • E-Paper
    012/2024
    Ausverkauft
    87% gespart
  • E-Paper
    011/2024
    2,00CHF
    87% gespart
  • E-Paper
    010/2024
    2,00CHF
    87% gespart
  • E-Paper
    009/2024
    2,00CHF
    87% gespart
  • E-Paper
    008/2024
    2,00CHF
    87% gespart
  • E-Paper
    007/2024
    2,00CHF
    87% gespart
  • E-Paper
    006/2024
    Ausverkauft
    87% gespart
  • E-Paper
    005/2024
    2,00CHF
    87% gespart
  • E-Paper
    004/2024
    2,00CHF
    87% gespart
Sie möchten ein Abo abschließen?
Ausgabe
003/2025
Aktuelle Ausgabe


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
002/2025

Michael Rutter
He grew up in race paddocks, won 29 British Superbike races, 14 North West 200s and seven TTs. But why does Michael Rutter think Mick Doohan is a ‘complete prick’?

Right move
David Allen decided to buy this Moto Guzzi Le Mans MkI rather than a Jota; 47 years later, he’s restored it – and happier than ever with his choice

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
001/2025

Hoss Elm
Ducati’s Mr Fixit of the ’90s got Foggy on a factory 916, ran a World Superbike team and sold a lot of red bikes

The real thing… …and the replica
After deciding they needed to own end-of-era 500cc GP two-strokes, a group of friends built their own – in a shed, from scratch. Here’s how they created the most extraordinary GP replicas we’ve ever seen

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
012/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
011/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
010/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
009/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
008/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
007/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
006/2024


Ausgabe
005/2024


Ausgabe
004/2024


Porträt von Classic Bike (UK)

Für Motorrad-Oldtimer: Classic Bike (GB) im Abo

Classic Bike richtet sich an alle Leser, die Oldtimer-Motorräder besitzen, fahren, reparieren oder sammeln. Das Magazin bietet dazu die passenden praktischen Informationen sowie in jeder Ausgabe leidenschaftliche Artikel über große Motorräder und unvergessliche Biker. Ein Heft für Schrauber und Passionierte, egal ob fortgeschrittene Spezialisten oder Anfänger auf dem Gebiet. Das Team von Classic Bike besteht aus Profis, die mit ihrem Motorrad leben und atmen und dadurch authentisch sind und über umfangreiche Erfahrungen verfügen.
Importzeitschrift in englischer Sprache.

Die Abo Angebote für Classic Bike (GB) nach Ihrer Wahl

Sie finden für Classic Bike (GB) das Jahresabo ohne Mindestbezugszeitraum und ein automatisch endendes Jahres-Geschenkabo, um dessen Kündigung Sie sich also nicht mehr kümmern müssen. Fehlt Ihnen ein Angebot für einen kürzeren oder anderen Zeitraum, so sagen Sie es uns gern. Auch beim Rechnungszeitraum können wir Ihnen entgegenkommen.
Leserbewertungen
1 Jahr Freude schenken!
Bei einer Auswahl von über 1.800 Magazinen finden Sie das richtige Geschenk für jeden.

Weitere Auto-Motorrad-Magazine

Newsletter abonnieren
Jede Woche Informationen zu Magazinen, Trends, Gutscheinen, Aktionen und Angeboten von Presseshop. Alles direkt in Ihrem Posteingang.

In der aktuellen Ausgabe von Classic Bike (UK)

  • For play not display
    The swarms of modern GS BMWs taking up swathes of our roads are all derived from the R80 G/S. But don’t blame this 1985 example – it’s an original, pure-bred adventurer
  • ‘If I had £10,000…’
    Nine-time TT winner Charlie Williams still runs a Gold Flash and an FJ1200 on the road. The 75-year-old stopped racing in 2017, but it wouldn’t stop him blowing his imaginary £10k on race bikes and racing
  • 12 bikes you can buy
    Gez Kane is always on the lookout for the tastiest bikies on sale. Here’s what he’s spotted for sale this month – there must be something to tempt you…
  • Laverda Jota 180
    International Laverda Owners Club chairman Keith Prentice has owned his Series 2 since 1983 and racked up nearly 100,000 miles on it. He knows his Jotas
  • 12 bikes that sold
    Auction prices, both live and online, provide a genuine guide to values. Gez Kane selects the most desirable and revealing bikes that were sold over the last month
  • Twinshock trials bikes
    These machines offer a lot of fun for a modest outlay. Here’s an idea of what you can get for your money
  • Foggy’s RC30 for sale
    Going to the Stafford Show? Why not snap up one of the most successful Honda RC30s ever?
  • Return of the G/S
    New BMW R12 G/S harks back to the original adventure bike – the R80 G/S
  • Rescued, revived & ridden
    The classic bikes that you have found, restored or just taken for a ride
  • A SLICE OF ORIGINALITY
    Owned for 48 years, Mark Ship’s early RD350B has been toured, raced, crashed, stripped and rebuilt, but retains its authentic aura – right down to the ‘bacon slicer’ front numberplate
  • AT LUNCH WITH… Alan Carter
    He beat everyone from Freddie Spencer to Christian Sarron, yet never got close to winning a world championship. We ask Alan Carter what went wrong
  • BMW K100RS
    BMW abandoned their flat twins in favour of the four-cylinder K series – but ten years later, the four was gone and the twins were back. So how does the K100RS rate today as a classic?
  • Beautiful buy
    Jaws dropped when Ducati’s 916 was launched 30 years ago. Follow our guide and you can get one while avoiding problems that make your teeth grind and bills big enough to make your eyes pop
  • CAR-ENGINED Special
    Misguided or wildly creative? You decide, as we present a selection of two-wheelers with four-wheeler propulsion recently unearthed from our archive. Is anyone out there prepared to admit to building any of them?
  • reshaping the Bonneville
    In 1971, American freelance designer Craig Vetter was asked to restyle the Triumph Bonneville. The result received good feedback in the USA – but British bosses disagreed and the bike never entered production
  • ‘I work on bikes I first touched 40 years ago’
    Paul Boulton was a GP mechanic in the 1980s, spannering for Rob McElnea in the Pepsi Suzuki team and travelling round the world with Kevin Schwantz. So natutrally, he’s the man to see if you need a classic Suzuki race bike sorting
  • What my bikes taught me
    Paul Bolton’s top teachers
  • Useful things
    Just some of the essential items in Paul Boulton’s workshop
  • Regulator/rectifiers
    If you’ve got a relatively modern classic, it’s probably got one of these tucked away somewhere. Alan Seeley tells you what a reg/reg is, what it does and why it does it
  • Soldering on
    Last time the Henley-Blackburne was on the bench, Rick said it was nearly there and just needed the oil tank fixing. Of course, it turned out to be more involved than that…
  • So, how does this lot go back together?
    Motorcycle gearboxes are mysterious things. Hugo’s wondering how to reassemble this one go back together?
  • Homing in on the end
    Alan’s special is in the detailing zone where parts have to be fine-tuned to fit together. The bit when a finished bike is frustratingly close…
  • Lucas dynamos
    A dynamo was a popular fitting among manufacturers from the 1920s to the early ‘60s. It can be less popular with owners, but here are some tips to bring light back into your life
  • How Stan put a lid on me
    An impromptu meet with racer Stanley Woods coloured Matt Winter’s riding livery
Newsletter
Kontakt