Harpers Bazaar US Abo

Auf die Merkliste

US Mode und Lifestyle Magazin 

Ihre Vorteile auf einen Blick

Harpers Bazaar US Abo

  • Jederzeit kündigen
  • Jederzeit wechseln
  • Geschenkabos enden autom. Geschenkabos enden automatisch
  • 2. Abo 20% Rabatt Ab dem zweiten Abo 20% Rabatt
  • Einzelhefte kaufen

Themen in den Ausgaben

  • Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2023010
  • Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2023011
  • Aktuell
    Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2024001
  • Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2024002
  • Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2024003
Themen | 010/2023 (11.11.2023)
  • MAYA LIN’s Monumental VISION
    For an ARTIST who makes exceedingly LARGE, powerfully URGENT PUBLIC WORKS and ARCHITECTURAL CREATIONS that take on BIG subjects like LOSS, MEMORY, and the CLIMATE CRISIS, she has always been intensely PRIVATE. But to her, it’s all PERSONAL.
  • VOICES IN CONVERSATION
    Artists ROSE B. SIMPSON, JAUNE QUICK-TO-SEE SMITH, and JEREMY DENNIS on making WORK that HONORS their INDIGENOUS ROOTS and why creating a BETTER FUTURE requires CONFRONTING the PAST
Inhaltsverzeichnis
Themen | 011/2023 (09.12.2023)
  • L.A. Story
    LOS ANGELES occupies a NEAR-MYTHOLOGICAL PLACE in the psyche of the AMERICAN ART WORLD. But for some of the city’s most compelling ARTISTS and CULTURE SHIFTERS, it represents a different kind of CREATIVE TRADITION—one that’s shaped it from the GROUND UP.
  • LANA DEL REY Leads With Her HEART
    LANA DEL REY is one of the most influential SONGWRITERS of the 21st century—and also one of the most MISUNDERSTOOD. But there’s a fine (and radical) ART to LEARNING to LET GO.
Inhaltsverzeichnis
001/2024 (13.01.2024)
Inhaltsverzeichnis
Themen | 002/2024 (09.03.2024)
  • Peak GISELE
    The SUPEREST of SUPERMODELS on FOOD, FAMILY, the FUTURE, and FINDING HERSELF again
  • PROFILE
    On a FARM in Maryland that was once a STOP on the UNDERGROUND RAILROAD, PAULETTE GREENE and DONNA DEAR have created a new model for CLIMATE JUSTICE and found a different kind of FREEDOM
  • WILLY’S Way
    Designer WILLY CHAVARRIA is CHARTING a more LIBERATED COURSE for American FASHION
Inhaltsverzeichnis
Themen | 003/2024 (13.04.2024)
  • A Beautiful MIND
    In an AGE of CONFORMITY, SOLANGE is the RARE ARTIST who RELISHES FOLLOWING her own CREATIVE INTUITION
  • DEMNA’S New DAWN
    BALENCIAGA’s artistic director REINVENTED FASHION for an UPSIDE-DOWN ERA by CHALLENGING us to perceive the notion of LUXURY—and BEAUTY—differently. But what he’s after NOW is something much more EMOTIONAL.
Inhaltsverzeichnis
Konfigurieren Sie Ihr Magazin
  • Welche Variante soll Ihr Magazin haben?

    Mein Abo

    Geschenkabo

  • Wohin soll Ihr Magazin geliefert werden?

  • Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Welches Einzelheft soll es sein?

Das Presseshop-Angebot für Sie
 
10 Hefte (1 gratis)
  •  endet automatisch
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart

Porträt von Harpers Bazaar US

Harper's Bazaar US ist bekannt als Vorreiter für internationale Inspiration aus den Bereichen Fashion, Beauty und Design.

Welche Inhalte bietet die Harper’s Bazaar US?

Mit seiner fast 150-jährigen Geschichte ist Harper's Bazaar US die Mutter aller Modemagazine. Legendäre Stil-Ikonen wie Carmel Snow oder Diana Vreeland haben das Magazin mit der einzigartigen Historie geprägt. Heute erscheint Harper's Bazaar US weltweit mit insgesamt 32 Ausgaben in 50 Ländern. Das Fashion-Magazin bietet überraschende Perspektiven auf Mode und Stil sowie Außergewöhnliches aus Beauty, Lifestyle, Kunst, Kultur und Reise. Harper's Bazaar US besetzt das Feld der High-End Fashion-Magazine. Das Standing ist dabei stets unkonventionell, extravagant, spielerisch und luxuriös. Dazu gibt's viele Serviceelemente.

Wer sollte die Harper’s Bazaar US lesen?

Leserinnen von Harper's Bazaar US sind urbane Kosmopolitinnen, markenbewusste Trendsetterinnen, mutige Innovatorinnen und persönlichkeitsstarke Multiplikatoren – Frauen, die unkonventionellen Luxus lieben.

Das Besondere an der Harper’s Bazaar US

Die traditionsreiche Weltmarke definiert ein neues Segment im High-End Luxusbereich. Harper's Bazaar US gilt als Fashion-Barometer des Zeitgeistes und Katalysator des gesellschaftlichen Wandels, unique, innovativ, provokant und extravagant elegant, stets mit höchstem qualitativem journalistischem Anspruch. Bei dieser Ausgabe handelt es sich um das US-amerikanische Original.

  • erscheint 11x pro Jahr
  • Auflage von ca. 734.000 Exemplaren (Alliance for Audited Media, 2012)
  • englischsprachige US-Original-Ausgabe

Der Verlag hinter der Harper’s Bazaar US

Hinter der Harper's Bazaar US steht der Hearst Magazine Verlag, der zur im Jahr 1887 gegründeten Hearst Corporation, mit Sitz in New York City, gehört. Der Medienkonzern zählt zu den „Big Playern“ der Verlagshäuser. Mehr als 20.000 Mitarbeiter erwirtschaften einen Umsatz von 10,8 Mrd. US-Dollar. Neben Magazinen und Zeitschriften, unter anderem Cosmopolitan (US) und Esquire (US), zählen Fernsehproduktionen und -sender sowie Internetdienste und Immobilien zu den geschäftlichen Aktivitäten.
Mehr Informationen rund um die Hearst Corporation sind auf www.hearst.com, seinem Internetauftritt, zu finden.

Alternativen zur Harper’s Bazaar US

Harper's Bazaar US ist ein Aushängeschild der Modezeitschriften und deshalb auch der Kategorie Internationalen Fashionmagazine zugeordnet. „Gute Gesellschaft“ ist in dieser Kategorie garantiert. Ob Elle Italia oder Vogue Paris – alles was Rang und Namen unter den internationalen Modezeitschriften hat, ist vertreten.

Leserbewertungen
1 Jahr Freude schenken!
Bei einer Auswahl von über 1.800 Magazinen finden Sie das richtige Geschenk für jeden.

Jede Woche Informationen zu Magazinen, Trends, Gutscheinen, Aktionen und Angeboten von Presseshop . Alles direkt in Ihrem Posteingang.

In der aktuellen Ausgabe von Harpers Bazaar US

  • KIM GORDON
    “I think the idea of LEGACY is a little KITSCHY,” says KIM GORDON. “I LOOK UP to PEOPLE who are just very much THEMSELVES.”
  • WHY DON’T YOU…?
    The Month in CULTURE and STYLE
  • CLEAR Agenda
    MASTER the ART of the strategic REVEAL by topping a SHEER SKIRT with an oversize BLAZER
  • LOOPED In
    SECURE all your on-the-go ESSENTIALS in a spacious BELTED LEATHER TOTE
  • Now SERVING
    The SILVER MINI TIMEPIECE worn ’80s-style with WHITE KICKS makes for the CLASSIC luxe-casual DREAM TEAM
  • Leg UP
    HOW to WEAR two of the season’s most POPULAR PANT STYLES
  • Whatever HAPPENED to FUN?
    So much of COMEDY TODAY is about making the AUDIENCE CRINGE. CAROL BURNETT still BELIEVES it should make you FEEL GOOD.
  • WORDS Matter
    The LANGUAGE used to refer to NATIVE people in the U.S. is often rooted in the nation’s fraught COLONIAL history—which is why, TOMMY ORANGE writes, it must EVOLVE
  • CRAFTING the FUTURE
    LUXURY BRANDS are carving out PATHWAYS for the next generation of MAKERS to keep ARTISANAL TRADITIONS alive—and push them FORWARD
  • CAVE Dwelling
    Accommodations nestled in natural or man-made GROTTOES provide an UNFORGETTABLE ESCAPE
  • SPRING MAKEUP, Simplified
    The season’s BEST new EYE, LIP, CHEEK, and BASE PRODUCTS are FOOLPROOF and FORGIVING—a blend of COMFORTING TEXTURES and FUN SHADES that not only LOOK GREAT but are a BREEZE to use
  • GUIDO Palau
    Over the past three decades, GUIDO PALAU has SHAPED how the WORLD perceives HAIR, with his STYLES seen at Givenchy (1) and Valentino (4), among so many others. Now he’s bringing ZARA HAIR to life. Here, the renowned artist lets us in on his CREATIVE PROCESS.
  • A Beautiful MIND
    In an AGE of CONFORMITY, SOLANGE is the RARE ARTIST who RELISHES FOLLOWING her own CREATIVE INTUITION
  • GRAY Scale
    From SMOKY, seductive DRESSES and GOWNS to SILVERY streamlined OUTERWEAR, SUITING, and SEPARATES, the season’s most EXCITING NEUTRAL serves as MUCH MORE than a BLANK SLATE
  • These DREAMS
    Add some EDGE to delicate DRESSES and soft-toned SEPARATES with sharp, SHINY EXTRAS and splashes of GLITTER and SHEEN
  • DEMNA’S New DAWN
    BALENCIAGA’s artistic director REINVENTED FASHION for an UPSIDE-DOWN ERA by CHALLENGING us to perceive the notion of LUXURY—and BEAUTY—differently. But what he’s after NOW is something much more EMOTIONAL.
  • Sharp TURNS
    This season, designers presented UPDATES on all of the CLASSICS, but with an array of SURPRISING TWISTS, including sporty BLAZERS with strategic CUTOUTS, TRENCHES that play with PROPORTION, and the perfect STRAPLESS DRESS reimagined in RED LEATHER
  • The ARTIST’S WAY
    Spring’s EXPERIMENTAL SPIRIT is an exercise in CREATIVE INTUITION, with sculptural SHAPES, graphic LINES, bold COLORS, and contrasting TEXTURES that offer a world of POSSIBILITIES
  • I THINK This WILL FIX Me
    WELLNESS is EVERYWHERE. Melissa Broder questions just HOW WELL we NEED TO BE.
  • In GOOD Company
    WELCOME TO AN EXCITING NEW SEASON OF SHOP BAZAAR. Committed to delivering an unrivaled e-commerce experience, we’ve partnered with the most exceptional brands to inspire your next shopping list. Going against the grain and dedicated to building their own boundary-pushing legacies, these are the designers and labels that will change the way you dress. Discover this season’s best in class.