

PRECIOUS CARGO
Exploring Hideo Kojima’s new perspective as he prepares delivery of the sequel to Death Stranding
FURY’S ROAD
When Raw Fury was founded in Stockholm a decade ago, it was as an “un-publisher”. It would “treat people like people”, would be “for happiness over profit”, and would respect videogames as “art”, granting them the same status as other, more established media. This particular approach, it said, would tip the balance more in favour of developers, allowing them to “find success, be happy, and stay independent”.
PRECIOUS CARGO
Exploring Hideo Kojima’s new perspective as he prepares delivery of the sequel to Death Stranding
FURY’S ROAD
When Raw Fury was founded in Stockholm a decade ago, it was as an “un-publisher”. It would “treat people like people”, would be “for happiness over profit”, and would respect videogames as “art”, granting them the same status as other, more established media. This particular approach, it said, would tip the balance more in favour of developers, allowing them to “find success, be happy, and stay independent”.
Die EDGE ist für mich eine der interessantesten Zeitschriften im Videogames Bereich - und auch die einzige, bei der es Sinn macht, sie auf Papier zu abonnieren. Das ambitionierte Layout, die gut recherchierten Hintergrundartikel, etwa zur Entwicklungsgeschichte einzelner Titel - und die unkonventionelle aber faire Weise, Spiele zu rezensieren macht die Edge zu einem besonderen Paket.
Die EDGE ist für mich eine der interessantesten Zeitschriften im Videogames Bereich - und auch die einzige, bei der es Sinn macht, sie auf Papier zu abonnieren. Das ambitionierte Layout, die gut recherchierten Hintergrundartikel, etwa zur Entwicklungsgeschichte einzelner Titel - und die unkonventionelle aber faire Weise, Spiele zu rezensieren macht die Edge zu einem besonderen Paket.