Harpers Bazaar US Abo

Auf die Merkliste

US Mode und Lifestyle Magazin 

Ihre Vorteile auf einen Blick

Harpers Bazaar US Abo

  • Jederzeit kündigen
  • Jederzeit wechseln
  • Geschenkabos enden autom. Geschenkabos enden automatisch
  • 2. Abo 20% Rabatt Ab dem zweiten Abo 20% Rabatt
  • Einzelhefte kaufen

Themen in den Ausgaben

  • Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2024001
  • Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2024002
  • Aktuell
    Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2024003
  • Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2024004
  • Harpers-Bazaar-US-Abo-Cover_2024005
001/2024 (13.01.2024)
Inhaltsverzeichnis
Themen | 002/2024 (23.03.2024)
  • Peak GISELE
    The SUPEREST of SUPERMODELS on FOOD, FAMILY, the FUTURE, and FINDING HERSELF again
  • PROFILE
    On a FARM in Maryland that was once a STOP on the UNDERGROUND RAILROAD, PAULETTE GREENE and DONNA DEAR have created a new model for CLIMATE JUSTICE and found a different kind of FREEDOM
  • WILLY’S Way
    Designer WILLY CHAVARRIA is CHARTING a more LIBERATED COURSE for American FASHION
Inhaltsverzeichnis
Themen | 003/2024 (20.04.2024)
  • A Beautiful MIND
    In an AGE of CONFORMITY, SOLANGE is the RARE ARTIST who RELISHES FOLLOWING her own CREATIVE INTUITION
  • DEMNA’S New DAWN
    BALENCIAGA’s artistic director REINVENTED FASHION for an UPSIDE-DOWN ERA by CHALLENGING us to perceive the notion of LUXURY—and BEAUTY—differently. But what he’s after NOW is something much more EMOTIONAL.
Inhaltsverzeichnis
Themen | 004/2024 (25.05.2024)
  • REGINA’S Resolve
    REGINA KING on LEARNING to LIVE with LOSS, the LEGACY of SHIRLEY CHISHOLM, and finding a WAY FORWARD
  • What PADMA Wants
    After almost two decades of TOP CHEF, the beloved HOST and cookbook AUTHOR is figuring out WHAT COMES NEXT
  • VOICES IN CONVERSATION
    Actor JESSICA LANGE and playwright PAULA VOGEL on their new BROADWAY PRODUCTION, MOTHER PLAY, creating and portraying COMPLICATED WOMEN, and the FUTURE of THEATER
Inhaltsverzeichnis
Themen | 005/2024 (13.06.2024)
  • WONDER Years
    For four decades, MARC JACOBS has made fashion that is PERSONAL, URGENT, and ERA-DEFINING. “Once I knew what I LOVED,” he says, “I just COULDN’T GET ENOUGH of IT.”
  • VOICES IN CONVERSATION
    Artist LATOYA RUBY FRAZIER and activist DOLORES HUERTA on finding PURPOSE, the nature of POWER, and why AMERICA is worth FIGHTING for
Inhaltsverzeichnis
Konfigurieren Sie Ihr Magazin
  • Welche Variante soll Ihr Magazin haben?

    Mein Abo

    Geschenkabo

  • Wohin soll Ihr Magazin geliefert werden?

  • Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Ab wann soll Ihr Magazin geliefert werden?

    Welches Einzelheft soll es sein?

Das Presseshop-Angebot für Sie
 
10 Hefte (1 gratis)
  •  endet automatisch
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart
10 Hefte (1 gratis)
  •  jederzeit kündbar
  •  frei Haus
188,10 CHF 20,90 CHF gespart

Porträt von Harpers Bazaar US

Harper's Bazaar US ist bekannt als Vorreiter für internationale Inspiration aus den Bereichen Fashion, Beauty und Design.

Welche Inhalte bietet die Harper’s Bazaar US?

Mit seiner fast 150-jährigen Geschichte ist Harper's Bazaar US die Mutter aller Modemagazine. Legendäre Stil-Ikonen wie Carmel Snow oder Diana Vreeland haben das Magazin mit der einzigartigen Historie geprägt. Heute erscheint Harper's Bazaar US weltweit mit insgesamt 32 Ausgaben in 50 Ländern. Das Fashion-Magazin bietet überraschende Perspektiven auf Mode und Stil sowie Außergewöhnliches aus Beauty, Lifestyle, Kunst, Kultur und Reise. Harper's Bazaar US besetzt das Feld der High-End Fashion-Magazine. Das Standing ist dabei stets unkonventionell, extravagant, spielerisch und luxuriös. Dazu gibt's viele Serviceelemente.

Wer sollte die Harper’s Bazaar US lesen?

Leserinnen von Harper's Bazaar US sind urbane Kosmopolitinnen, markenbewusste Trendsetterinnen, mutige Innovatorinnen und persönlichkeitsstarke Multiplikatoren – Frauen, die unkonventionellen Luxus lieben.

Das Besondere an der Harper’s Bazaar US

Die traditionsreiche Weltmarke definiert ein neues Segment im High-End Luxusbereich. Harper's Bazaar US gilt als Fashion-Barometer des Zeitgeistes und Katalysator des gesellschaftlichen Wandels, unique, innovativ, provokant und extravagant elegant, stets mit höchstem qualitativem journalistischem Anspruch. Bei dieser Ausgabe handelt es sich um das US-amerikanische Original.

  • erscheint 11x pro Jahr
  • Auflage von ca. 734.000 Exemplaren (Alliance for Audited Media, 2012)
  • englischsprachige US-Original-Ausgabe

Der Verlag hinter der Harper’s Bazaar US

Hinter der Harper's Bazaar US steht der Hearst Magazine Verlag, der zur im Jahr 1887 gegründeten Hearst Corporation, mit Sitz in New York City, gehört. Der Medienkonzern zählt zu den „Big Playern“ der Verlagshäuser. Mehr als 20.000 Mitarbeiter erwirtschaften einen Umsatz von 10,8 Mrd. US-Dollar. Neben Magazinen und Zeitschriften, unter anderem Cosmopolitan (US) und Esquire (US), zählen Fernsehproduktionen und -sender sowie Internetdienste und Immobilien zu den geschäftlichen Aktivitäten.
Mehr Informationen rund um die Hearst Corporation sind auf www.hearst.com, seinem Internetauftritt, zu finden.

Alternativen zur Harper’s Bazaar US

Harper's Bazaar US ist ein Aushängeschild der Modezeitschriften und deshalb auch der Kategorie Internationalen Fashionmagazine zugeordnet. „Gute Gesellschaft“ ist in dieser Kategorie garantiert. Ob Elle Italia oder Vogue Paris – alles was Rang und Namen unter den internationalen Modezeitschriften hat, ist vertreten.

Leserbewertungen
1 Jahr Freude schenken!
Bei einer Auswahl von über 1.800 Magazinen finden Sie das richtige Geschenk für jeden.

Jede Woche Informationen zu Magazinen, Trends, Gutscheinen, Aktionen und Angeboten von Presseshop . Alles direkt in Ihrem Posteingang.

In der aktuellen Ausgabe von Harpers Bazaar US

  • EDITOR’S LETTER
    On FINDING BEAUTY
  • MAYA HAWKE
    “I get to know MYSELF better through MUSIC and the world better through acting,” says MAYA HAWKE. “Those things FUEL each other beautifully.”
  • WHY DON’T YOU…?
    The Month in CULTURE and STYLE
  • Pattern RECOGNITION
    The ENDURING allure of MISSONI’s signature MOTIF
  • VOICES IN CONVERSATION
    Artist LATOYA RUBY FRAZIER and activist DOLORES HUERTA on finding PURPOSE, the nature of POWER, and why AMERICA is worth FIGHTING for
  • JANE FONDA vs. Big OIL
    The actress and activist on her MISSION to stop OIL COMPANIES from drilling near vulnerable California COMMUNITIES, with an unlikely pair of GOVERNORS—one current, one former—on her side
  • Main SQUEEZE
    CINCHED WAISTS are all over the runways, but the silhouette is less about cutting an HOURGLASS FIGURE (and appealing to the male gaze) than FEELING a sense of POWER and CONTROL
  • NEWS
    FASHION AND CULTURE
  • Hidden TOKYO
    BENEATH the SURFACE of the BUSTLING CITY is a world of ANALOG DELIGHTS
  • SPOT On
    FRECKLES, even fake ones, are in FASHION—but that wasn’t always the case. Here, CRYSTAL HANA KIM chronicles the CULTURAL COMPLEXITIES of learning to LOVE her own.
  • The DYSON Dynasty
    How a British VACUUM CLEANER company has almost single-handedly TRANSFORMED the way we DRY our HAIR and become one of the BIGGEST, HOTTEST LUXURY BRANDS in beauty
  • CHRISTY TURLINGTON BURNS
    The SUPERMODEL will ALWAYS be in FASHION. But her FOCUS is FIXED on a better FUTURE for MOMS EVERYWHERE.
  • ANOK YAI
    She’s one of the most IN-DEMAND FACES in FASHION. But for the South Sudanese American model, BEAUTY comes from a DEEPER, much more PERSONAL place.
  • Higher GROUND
    TRANSLUCENT, RESPLENDENT, with dashes of metallic SHINE, SPRING COUTURE’s most striking looks play with the INTRICACIES—and POSSIBILITIES—of FORM
  • WONDER Years
    For four decades, MARC JACOBS has made fashion that is PERSONAL, URGENT, and ERA-DEFINING. “Once I knew what I LOVED,” he says, “I just COULDN’T GET ENOUGH of IT.”